Levend

Het gaat gelukkig al veel beter nu. Bizar zelfs, hoe dat gekanteld is dankzij een goed gesprek met een goede vriendin. Ik ben zelfs in actie geschoten in mijn woonst, heb televisie besteld, maak het almaar knusser en heb hier veel aandacht voor. Bewust. Dat is echt enorm fijn, en had ik eerder al moeten doen. MAAR JA.

Op dit moment ben ik actief op zoek naar mezelf, mijn doelen, mijn eigenheid. En dat doet wonderbaarlijk veel deugd.

Hoera, het is weer leuk om levend te zijn.

Leave a Reply

