I AM FREE

Voor de eerste keer heb ik bewust en terecht, de verleiding weerstaan van het flirten. Mannen die durven met mij te flirten krijgen maar al te vaak te maken met de begunstigende beoordeling. Maar dit ging specifiek om een man die veel te jong was, om te kunnen of te durven inzien wie ik ben. Wie ik kan zijn, wie ik nog kan worden.

Waarschijnlijk heb ik nooit eerder die onderscheiding op tijd durven maken; ziet hij me, of doet hij gewoon maar wat?

Awel he. Hij doet gewoon maar wat.

En ik durf te zeggen dat dat niet goed genoeg is. Zonder een zweem van twijfel.

Leave a Reply

