Los

Hoe langer hoe meer kalft mijn masker af. Elke dag voel ik hem dunner worden, eventjes zichtbaarder dan anders. Paradoxaal genoeg, valt een half masker harder op, dan een volledig, zie je.

Vaak voel ik me dan plots enorm naakt, vreselijk zichtbaar. Dat blijkt dan achteraf helemaal niet zo te zijn. Dat is enorm vreemd. Misschien is het niet zichtbaar, omdat het normaal is, wat ik voel. Misschien is het wel abnormaal dat ik me vroeger veilig wist achter mijn masker, en geen of weinig ongemak liet blijken in bepaalde situaties.

Leave a Reply

